بهترین تلویزیون 2020

بهترین تلویزیون 2020 چیست؟ ایا ارزش خرید دارد؟

امروز ما میخواهیم در این مقاله به شما در مورد بهترین تلویزیون 2020 توضیح بدهیم و چند نمونه از ان اها را به شما عزیزان معرفی کنیم همچنین فرق بین (OLED)و( LED )را برای شما عزیزان بگوییم.

تلویزیون از آن دسته وسایل خانگی است که در انتخاب و خرید آن وقت زیادی را سپری می‌کنیم. ارزیابی یک تلویزیون فرآیندی پیچیده‌تر از تماشا کردن فیلم با آن است.

موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند سیستم‌های مورد نظرشان را از نظر پارامترهای مهمی نظیر وسعت رنگ، دقت رنگ، میزان روشنایی و تعداد پورت‌ها و قابلیت‌های اتصالی به دقت بررسی می‌کنند.

تلویزیونی را انتخاب می‌کنند که در ارائه این شاخص‌ها بهترین کارایی را داشته باشد، زمان تاخیر (مدت زمان رسیدن محتوا از منبع پخش کننده به روی نمایشگر) و کیفیت رنگ هم در این سنجش‌ها مد نظر قرار می‌گیرند.

معرفی تلویزیون اولد (OLED) ال جی

طرز کار تلویزیون OLED بسیار ساده است، در این پنل‌ها، هر سلول تصویر (پیکسل) از 4 عدد( LED )خیلی ریز تشکیل می‌شود، کم و زیاد شدن شدت نورافشانی این( LED )های قرمز، سبز و آبی است که تمام رنگ‌ها را به نمایش در می‌آورد.

بدیهی است که خاموش بودن این( LED )ها، رنگ سیاه را می سازد. عمق رنگ سیاه در این  تلویزیون‌ها در دنیای تصویرسازی، نظیر ندارد. زاویه دید عالی نیز از دیگر مزایای خرید این تلویزیون محسوب می‌شود.

فناوری( Nano Cell )ال جی را می‌توان حد اعلای فناوری( LCD )به حساب آورد، بهترین تلویزیون های ال ای دی ال جی در رده نانوسل قرار می گیرند.

معرفی تلویزیون(UN734055)

UN734055

یکی از تلویزیون‌های سری 7 کمپانی ال جی است که با کیفیت تصویر( 4K نمایش محتویات را با رزولوشن (2160×3840 )پیکسل انجام می‌دهد، ایجاد رنگ‌های زنده و طبیعی و آشکارسازی جزئیات پنهان شده‌ی درون تصاویر در نمایشگر( 4K )این تلویزیون ال جی به واسطه حضور تکنولوژی( HDR )می‌باشد.

فرمت‌های تصویری( HLG و HDR 10 )نیز بر روی این تلویزیون قابل پخش هستند و به لطف آن‌ها به تجربه‌ای ایده‌آل در نمایش تصاویر خواهید رسید. لازم به ذکر است که در این تلویزیون 55 اینچ ال جی، سیستم عامل) WEB OS (محیط سرگرم کننده و کاملاً امنی را برای کاربران فراهم می‌کند.

معرفی تلویزیون(NANO8055)

NANO8055

کیفیت تصویر(4K NANOCELL)، فناوری نانوسل در کنار) HDR (چندگانه و فرمت) Active HDR (همگی در خلق تصویری زیبا نقش دارند و کاری کرده‌اند تا این تلویزیون در راس تلویزیون‌های) LED (قرار بگیرد.

تلویزیون 55NANO80 از زاویه دید گسترده ای برخوردار است و با استفاده از رابط کاربری webOS 5.0 و ریموت کنترل جادویی، دسترسی به شبکه‌ها و برنامه‌ها و همچنین اشتراک گذاری داده‌ها را به شکل ساده ای فراهم می‌کند.

بهترین تلویزیون 2020(OLED55C9)

OLED55C9

از محصولات حرفه ای کمپانی ال جی است که به نمایشگری با 8 میلیون پیکسل مجهز بوده و فناوری‌های بهبود کیفیت تصویر فراوانی در آن دیده می شود.

اسپیکرهای 2.2 کاناله این تلویزیون از نوع( Down Firing و Front Firing )هستند و همراه با ساب‌ووفر، قدرت صوتی 40 وات را به تلویزیون بخشیده‌اند. ایراداتی که در نسخه‌های قبلی سیستم عامل) WEBOS (وجود داشت اکنون در ورژن جدید ان یعنی سیستم عامل 4.5 تلویزیون ال جی) 55C9 (کاملا برطرف شده است.

بسیاری از امکانات و خصوصیاتی که حضور آن برای یک تلویزیون حرفه‌ای لازم و حیاتی است در این تلویزیون دیده می‌شود، این قابلیت‌ها شامل اتصال به اینترنت، درگاه‌های ارتباطی متعدد، قابلیت اشتراک‌گذاری داده، پردازنده چهار هسته‌ای، گیرنده دیجیتال و غیره می باشند.

معرفی تلویزیون(TU710055)

TU710055

محصولی منحصر به فرد از کمپانی سامسونگ است که با طراحی بسیار زیبا و ظریفی که دارد، نظر هر مخاطب خوش سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند.

کیفیت تصویر( 4K )این تلویزیون، یکی از فاکتورهای خرید تلویزیون را کامل کرده که به لطف آن دیدن تصاویر با رزولوشن( 3840×2160 )صورت می‌گیرد.

سیستم صوتی این تلویزیون از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و با قدرت صوتی 20 وات پخش فایل‌های موجود در آرشیوتان را انجام می‌دهد.

با وای فای داخلی این تلویزیون قدرتمند اجازه دسترسی به شبکه‌های آنلاین و محتویات وب بر روی نمایشگر بزرگ این تلویزیون به راحتی فراهم است.

بهترین تلویزیون 2020(TU700055)

بهترین تلویزیون 2020

سامسونگ در این تلویزیون برای پخش آهنگ‌ها از بلندگوهای 2.0 کاناله استفاده کرده و با سیستم‌های صوتی دالبی دیجیتال پلاس صدایی همه جانبه را در محیط منتشر خواهد کرد.

اجرای دستورات در این تلویزیون هوشمند توسط( Crystal Processor 4K )صورت می‌گیرد و قابلیت اسمارت هاب صفحه ای ویژه برای دسترسی سریع به برنامه‌ها را ارائه می‌دهد.

معرفی تلویزیون(Q60T55)

Q60T55

برای آن دسته از افرادی که طرفدار صفحه نمایش های (QLED)هستند، ما این مدل از تلویزیون سامسونگ را انتخاب کرده‌ایم، در بین لایه‌های نمایشگر این تلویزیون، ذرات ریز کوانتومی قرار گرفته‌اند که روشنایی بالایی به تلویزیون بخشیده‌اند.

نیازهای کاربران حرفه‌ای را با داشتن رابط کاربری هوشمند و ساده و کاهش باگ‌ها، سه پورت( USB )، چهار پورت (HDMI)، قابلیت اتصال به اینترنت، برنامه‌های اشتراک‌گذاری هوشمند و قابلیت‌های دیگر که در ان هست را برطرف میکند.

بهترین تلویزیون 2020(A8G55)

بهترین تلویزیون 2020

نسبت به بهترین تلویزیون 2020 دیگر برتری خاصی دارد. این تلویزیون به کیفیت تصویر( 4K )مجهز شده و به لطف قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار پیکسل‌ها، در نمایش رنگ مشکی بسیار ایده آل عمل می‌کند.

به لحاظ طراحی این تلویزیون با ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد ساخته شده و اگر از جلو به آن نگاه کنیم گویی قاب عکس بزرگی در روبرویتان قرار دارد.

سونی ادعا می‌کند که با قرار دادن بلندگوهای 50 واتی در مرکز تلویزیون، باعث شده تا صدای تولید شده واقعی تر به نظر برسد و تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی لذت بخش‌تر صورت گیرد.

معرفی تلویزیون سونی(X9500G55)

X9500G55

اگر دقت تصویر برایتان در اولویت قرار دارد و از اهمیت زیادی برخوردار است این تلویزیون بهترین انتخاب می باشد،میزان تاخیر ورودی در این تلویزیون بسیار کم است و این باعث می شود تا این تلویزیون برای گیمرهایی که به دنبال یک تلویزیون با پاسخ دهی سریع هستند، به انتخاب خوبی تبدیل شود.

این تلویزیون هم اسمارت است و هم مجهز به سیستم عامل اندروید است که کاربر پسند است. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می توانید برنامه های مورد علاقه تان را از فروشگاه محتوا سونی دانلود کنید.

سیستم صدای تلویزیون) 4K (سونی دارای بلندگوهای) ACOUSTIC (است که با توان صدای 20 وات باعث می شود شما از شنیدن موسیقی های مورد علاقه یتان نهایت لذت را ببرید.

ورود به صفحه محصول

بهترین تلویزیون 2020 سونی(X9000H75)

بهترین تلویزیون 2020

از آنجا که تمامی بهترین تلویزیون 2020 رده بالا هوشمند بوده این مدل نیز از این قاعده مستثناء نسیت و این تلویزیون با سیستم عامل اندروید و برنامه های متنوعی تولید شده است.

بلندگوهای این تلویزیون در کنار قابلیت های( DSEE ) و ( Cinematic S-Force Front Surround )صدایی گیرا و واضح را با توان صدای 20 وات به گوش می رساند.

صفحه نمایش این تلویزیون با پنل( VA )علاوه بر نسبت کنتراست بالا در بازتاب نور عملکرد بالایی دارد بنابراین (X9000H)هم برای اتاق های تاریک و هم برای اتاق های روشن بسیار مناسب است.

ورود به صفحه محصول

به چه تلویزیون هایی( LED )گفته می شود؟

بر پایه دیود ساطع کننده نور است، دیودها قطعات جامدی هستند که به علت حرکت الکترون‌ها از طریق یک نیمه هادی باعث ایجاد نور می شوند.

در حال حاضر در اغلب تلویزیون هایی که عنوان (LED)دارند، دیودهای پیشرفته و بسیار کوچکی در پشت پنل ( LCD )گذاشته می شود. در واقع تفاوت این تلویزیون های با تلویزیون( LCD )این است که بجای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی( LED )استفاده می کند.

به چه تلویزیون هایی( OLED )گفته می شود؟

OLED) (به معنای دیود نور آلی است، به عبارت ساده تر، دیود در) OLED (ها از ترکیبات آلی هستند که در تماس با الکتریسیته سبب تابش نور می‌شوند.

شاید به نظر برسد که تفاوت های زیادی در مقایسه با( LED )در این فناوری وجود ندارد، اما بر خلاف( LED )ها، (OLED)ها می توانند بسیار نازک، انعطاف پذیر و به طور قابل ملاحظه ای کوچک باشند.

مهم‌ترین برتری( OLED )ها آن است که هر پیکسل به‌صورت مستقیم نور ساتع می‌کند؛ این در حالی است که در پنل‌های (LCD) نور پس‌زمینه‌ی توسط لامپ‌های (LED) یا فلورسنت تأمین می‌شود.

blog_cnt
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.