سینما خانگی سونی

سینما خانگی سونی

در این مقاله میخواهیم در رابطه با سینما خانگی  صحبت کنیم که چه هستند و ایا ارزش خرید دارند و همچنین چند نمونه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در جواب سینما خانگی چیست سینمای خانگی یک دستگاه دی وی دی پلیر است که دارای شش بلند گو شامل لفت فرونت- رایت فرونت- مفت پیر- رایت پیر- ساب وافر- سنتر میباشد که بنا به قدرت امپلی فایر تعبیه شده در داخل دی وی دی دارای قدرت های خروجی متفاوت میباشد.

شما میتوانید صدای تلویزیون را از طریق سینمای خانگی بشنوید و لذت بیشتری ببرید و یا سی دی و دی وی دی صوتی گوش دهید و تماشای فیلمهایی که سیستم صدای دالبی داشته باشد با سینمای خانگی بسیار لذت بخش است.

در واقع مجموعه ای از وسایل صوتی و تصویری است که میتواند تجربه تماشای یک فیلم در خانه را به کلی دگرگون کند و با استفاده از این تجهیزات و چیدمان صحیح آنها، تلویزیون ساده منزل به یک سینمای کوچک و خودمانی تبدیل میشود.

معرفی سینما خانگی سونی مدل (DZ650)

طراحی کوارتز رویکرد تازه‌ای است که طراحان سونی این روزها بیش از هر راهکار دیگری به آن اهمیت می‌دهند. شیوه‌ای که معمولا برای برش سنگ‌های معدنی به کار می‌رود، تبدیل به خلاقیت سونی برای طراحی محصولاتی استثنایی شده است.

یکی از این محصولات سینمای خانگی قدرتمند سینما خانگی سونی مدل (DZ65) است که با توان 1000 وات، به یکی از انتخاب‌های قدرتمند بازار تبدیل شده است.

در این مجموعه شما به جز امکان پخش دیسک‌های (DVD) می‌توانید با تلفن همراه خود نیز به پخش محتوای مورد علاقه‌ی خود بپردازید و به کمک (BRAVIA Sync)این امکان را به شما که برای استفاده از محصولات مختلف سونی در کنار هم مجبور نباشید از چند ریموت‌کنترل مختلف استفاده کنید.

تلفیق قدرت و زیبایی با جلوه‌ای از اسپیکرهای متنوع که باعث می‌شود، نگران قراردادن پایه‌ها نباشید و در محیط‌های متنوعی توان استفاده از این مجموعه را داشته باشید.

پشتیبانی از فرمت‌های مختلفی همچون (DOLBY® DIGITAL و DOLBY® PROLOGIC) اجازه می‌دهد تا از فایل‌های مختلف صوتی با تفکیک پذیری بهتر و کیفیت بالاتر بهره‌ مند شوید.

ورود به صفحه محصول

معرفی سینما خانگی سونی مدل (E4100)

سینما خانگی چیست

این مدل  مخصوص کسانی است که می‌خواهند صدا و تصاویر با کیفیت عالی پخش شود، این سیستم صوتی 5.1 کاناله صدایی با وضوح بالا و همه‌جانبه را پخش خواهد کرد.
میزان توان صوتی این سینما خانگی برابر 1000 وات می‌باشد که این شدت صدا بسیار مطلوب بوده و صدای با وضوح و توان بالا را به تمامی بخش‌های سالن شما خواهد کشاند.

این نوع سینما خانوادگی  با طراحی خوش ساخت و عالی خود دارای 4 اسپیکر ایستاده و یک اسپیکر مرکزی است، ساب‌ووفر و پخش کننده‌ی بلوری سه بعدی نیز دیگر اجزای این محصول هستند.

کیفیت بالا و صدای فراگیر دارای طراحی شیک و زیبا می باشد و بهترین سرگرمی را برای شما در منزل به ارمغان می آورد، قابلیت اتصال بدون سیم به گوشی و دستگاه های هوشمند از طریق (NFC)، بلوتوث و یا وای فای را دارد و دقایقی شاد برای همه ی اعضای خانواده فراهم می کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی سینمای خانگی 1000 وات سونی (DAV-DZ950)

DAV-DZ950

از جمله مدل‌های تولید شده در این برند معتبر و خوش نام می‌باشد که کیفیت عالی و توان صوتی مطلوب را ایجاد خواهد کرد، این محصول یکپارچه سیاه‌رنگ است. سیاهی که برخلاف شهرت تاریکش رنگی دوست‌داشتنی و متداول در تولید این‌گونه محصولات است.

پخش‌کننده مرکزی آن‌که از امضای متداول طراحی کوآرتز سونی بهره می‌برد دارای قابلیت پخش انواع دیسک‌های (CD) و (DVD) است.

هتر اسپیکرها سبب تولید صدای شفاف و قدرتمند از سینما خانگی خواهد شد.در این مجموعه شما به جز امکان پخش دیسک‌های (DVD) قادر خواهید بود که به وسیله تلفن همراه خود نیز به پخش محتوای مورد علاقه خود بپردازید.

4 اسپیکر ایستاده و یک اسپیکر مرکزی را به نحوی در سالن بچینید که صدایی فراگیر و سه بعدی را در محیط پخش کنند. همچنین ساب‌ووفر را طوری در میان اسپیکرها قرار دهید که صدا بم و تقویت شده را به خوبی با صدای پخش شده از اسپیکرها تطبیق دهد.

ورود به صفحه محصول

معرفی سینمای خانگی سونی مدل (DAV-DZ350)

سینما خانگی چیست

این محصول یکپارچه سیاه‌رنگ است. سیاهی که برخلاف شهرت تاریکش رنگی دوست‌داشتنی و متداول در تولید این‌گونه محصولات است.

به لطف این تنوع و استفاده از درگاه (USB) شما محدودیتی در پخش محتوا نخواهید داشت، اما این تمام ماجرا نیست، شما قادر خواهید بود تا به‌وسیله بلوتوث نیز به تبادل محتوا بپردازید و امکان پخش موسیقی داشته باشید.

مجموعه‌ای که به ادعای سونی قادر است تا با استفاده از فناوری (S-Master) (این نوع آمپلی‌فایر تازه سونی، صدای دیجیتال را پیش از تبدیل‌شدن به آنالوگ تقویت می‌کند) صدایی بسیار شفاف و رسا تولید کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی سینمای خانگی سونی مدل (BDV-E3100)

یکی از سینما خانگی های بلوری وایرلس سونی است که قدرت خروجی 1000 وات صدا را دارد. این سیتم صوتی 5.1 کاناله با چهار اسپیکر و یک ساب ووفر و یک اسپیکر مرکزی و یک پخش کننده بلوری می تواند گزینه ی مناسبی برای سالن های بزرگ باشد.

با قرار دادن این اسپیکرها در گوشه های اتاق می توان حس سه بعدی بودن صدا را به کاربران انتقال داد و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز کرد.

فرمت های رایج دالبی دیجیتال (DOLBY DIGITAL) و (DTS) نیز در سینما خانگی بلوری سونی پشتیبانی می شوند و به شرطی که فایل صوتی پخش شده از این فرمت پشتیبانی کند، توسط سینما خانگی بلوری سونی (E3100) پخش خواهد شد.

این برند شامل درگاه (HTMI) و درگاه (USB) می شوند. درگاه (HTMI) انتقال محتوای تصویری با کیفیت بالا را انجام می دهد و می توان از طریق این پورت سینما خانگی 1000 وات سونی را به تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتالی دارای پورت (HTMI)وصل نمود. همچنین پورت (USB) نیز فلش مموری و هارداکسترنال را به سینما خانگی وصل خواهد کرد.

جهز بودن پخش کننده ی بلوری به قابلیت (NOISE REDUCTION) باعث می شود تا تصاویر و محتوای تصویری پخش شده از ابفت و نویز اضافی در امان باشند و تصاویری با کیفیت بالا را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

ورود به صفحه محصول

معرفی سینمای خانگی سونی مدل (BDV-E6100)

سینما خانگی چیست

این مدل جذاب و عالی توان این را دارد که 1000 وات صدا را تولید کند و ان را به تمامی بخش‌های محیط کشاند. این صدای قدرتمند با کیفیت عالی پخش خواهد شد تا بیشتر وضوح صدا و پخش آن به صورت همه‌جانبه را فراهم کند.

سینما خانگی سونی (BDV-E6100) دارای سیستم صوتی 5.1 کاناله می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا اسپیکرها را در مناطق مختلف اتاق بچینید تا صدایی همه‌جانبه به گوشتان برسد. این سینما خانگی دارای 4 اسپیکر ایستاده، یک ساب‌ووفر، یک اسپیکر مرکزی و دستگاه پخش کننده‌ی بلو-ری می‌باشد.

سیستم صوتی جدید سونی با طراحی شیک و زیبای خود و همچنین امکان پشتیبانی از شبکه سرگرمی سونی میتواند دقایقی شاد را برای همه اعضای خانواده فراهم کند.

از فیلم های سه بعدی تلویزیون در (Full HD 3D) لذت ببرید ، با یک تصویر واقعی و یکدست که شما را در قلب درام قرار می دهد.با رنگ (TRILUUMINOS) شما از تصاویر درخشان و طیف گسترده ای از رنگ ها لذت خواهید برد که به هر صحنه ای عمق می بخشد.

ورود به صفحه محصول

blog_cnt
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.