معرفی تلویزیون های سونی

تلویزیون چیست؟ و امروزه چرا باید داشته باشیم؟

امروز در این مقاله می خواهیم با شما در مورد معرفی تلویزیون های سونی صحبت کنیم که هرکسی باید در خانه خود داشته باشد و انواع ان را به شما معرفی میکنیم.

تلویزیون های هوشمند نسبت به تلویزیون های معمولی امکانات بسیار وسیع تری دارند با تلویزیون های هوشمند می توانید تصاویر در حال پخش را ضبط کنید، با قابلیت (Time Shifting) نگران از دست دادن تصاویر زنده نباشید و می توانید از تلویزیون اینترنتی (IPTV )استفاده کنید. در واقع تلویزیون های هوشمند نحوه استفاده از تلویزیون را تغییر داده اند و کاربر بسیاری از اموری که در کامپیوتر خود انجام می دهد را می تواند در صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر (HDTV )انجام دهد. تلویزیون های هوشمند به راحتی به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری ویدیو متصل می شوند.

معرفی تلویزیون 32 اینچی سونی مدل(32R324)

طراحی ارگونومیک با امکانات عالی و ویژگی‌های پیشرفته‌ای که در این تلویزیون پشتیبانی خواهند شد این امکان را به شما خواهند داد تا به راحتی از این محصول استفاده نمایید.

تلویزیون سونی مدل(32R324F) دارای کیفیت تصویر (HD) می باشد و فیلم ها و عکس های شما را با کیفیتی بالا توسط موتور پردازشگر(MOTIONFLOW™ XR) پدید خواهد آورد که تصویر لذت پذیری را به مخاطب القا می کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 40 اینچ سونی مدل(R350E40)

معرفی تلویزیون های سونی

شرکت سونی در تولید تلویزیون سنگ تمام گذاشته است  است با مجهز کردن این تلویزیون به رزولوشن  (FULLHD) با سایز نمایش 40 اینج این امکان را ایجاد که که بیننده گان نهایت لذت را از دیدن فیلم داشته باشند.

قابلیت (Frame Dimming) در تلویزیون(R350E40)با تنظیم میزان روشنایی پیکسل های تصویر به صورت هوشمندانه، جزئیاتی دقیق تر از صحنه ها را به صورت واقعی گرایانه تر به نمایش می گذارد.

تکنولوژی (Clear Resolution Enhancer) رزولوشن صحنه های با کیفیت پایین را رتقاء خواهد داد که به افزایش وضوح تصویر و صاف را بر روی نمایشگر ایجاد خواهد کرد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 40 اینچ سونی مدل(W650D40)

یکی از تلویزیون های تقریبا پایین و متوسط که کمپانی سنی عرضه کرده است. وجود سرویس هوشمند در تلویزیون 40 اینچ سونی این مدل همراه با قابلیت اتصال به اینترنت از مهمترین امکانات این تلویزیون به شمار می‌روند.

کیفیت تصویر (Full HD) برای نمایشگر این مدل تلویزیون جای گرفته شده که تصاویر واضح و با کیفیت را می‌توانید از طریق تلویزیون به خوبی مشاهده کنید کیفیتی که در تلویزیون های هم سایز(40W650D)به خوبی دیده می شود.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 43 اینچ سونی مدل(W660F43)

معرفی تلویزیون های سونی 43W660F

یکی از مدل‌های ساده اما کاربردی ساخته شده توسط برند ژاپنی سونی می‌باشد. این تلویزیون از آنجا که اندازه‌ی نمایشگرش برابر با 43 اینچ می‌باشد، پس گزینه‌ی خوبی برای استفاده در محیط‌های کوچک و نشیمن‌های جمع و جور است.

این تلویزیون مانند اکثر تلویزیون‌های امروزی از نوع (LED) است که به نسبت تلویزیون‌های قدیمی می‌تواند کیفیت تصویر بالاتر، زاویه دید بهتر، روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و همچنین طول عمر بالاتر ارائه دهد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 43 اینچ سونی مدل(X8000G43)

X8000G43

این مدل سایز 43 اینچ است و یکی از تلویزیون های 2019 سونی می باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون(4K) است و با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن تصاویر فوق العاده با کیفیتی در اختیار شما قرار می دهد.

لویزیون هوشمند سونی (X8000G) دارای سیستم عامل اندروید نسخه 7 می باشد و امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد، از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 49 اینچ سونی مدل(49W800G)

49W800G

سونی مانند همیشه خیال کاربران را برای ارائه‌ی صحنه‌های واقعی و طبیعی راحت کرده است تا با اطمینان بالاتری این محصول خوش ساخت را انتخاب کنند.

حتی تلویزیون‌های (Full HD) تولید شده در این برند نیز از امکانات عالی و به روز بی‌بهره نیستند تا کیفیت عالی را به شما ارائه دهند.

یکی از بخش های جذاب این تلویزیون هوشمند بودن آن است که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد که به شما اجازه می دهد از این تلویزیون به بهترین شکل استفاده کنید.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 49 اینچ سونی مدل(X7000G49)

معرفی تلویزیون های سونی

صفحه نمایش این تلویزیون از نوع (LED) است، تلویزیون ال ای دی سونی (X7000G) به کمک تکنولوژی های (TRILUMINOS) و (LIVE COLOUR) رنگ های بسیار طبیعی تولید می کند.

دارای سیستم عامل لینوکس است و امکانات خوبی دارد. هر چیزی را که دوست دارید بر روی گوشی هوشمند یا فلش مموری خود داشته باشید و از جزئیات زیبای آنها در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

(Smart Plug and Play) به شما امکان می دهد به راحتی ویدیوها، عکس ها و موسیقی را از چندین دستگاه به اشتراک بگذارید.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 49 اینچ سونی مدل(49X7500H)

49X7500H

این تلویزیون 49 اینچی یکی از تلویزیون های 2020 سونی می باشد، این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر) 4(KHDR است، تلویزیون ال ای دی) (49X7500H از نور پس زمینه (EDGE LED) برخوردار است که به نسبت سایز های بزرگ تر حداکثر روشنایی تصویر کمتری ارائه می دهد.

همچنین به کمک فناوری (Clear Phase) فرکانس صداها را تقویت کرده تا صدای جذاب تری را در اختیار داشته باشید.

سونی برای اینکه این سطح از صدا به صورت ایده آل و رضایت بخش در اختیار بینندگان قرار بگیرد فناوری‌هایی در این راستا بر روی این محصول هوشمند قرار داده است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 49 اینچ سونی مدل(X8000G49)

معرفی تلویزیون های سونی X8000G49

کیفیت تصویر این تلویزیون(4K) است و با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن تصاویر فوق العاده با کیفیتی در اختیار شما قرار می دهد.

این مدل تلویزیون از شرکت سونی دنیایی از رنگ‌های واقعی و زنده را برایتان به نمایش خواهد گذاشت و فناوری‌های عالی را در اختیار گرفته است تا در ارائه‌ی صدا و تصویر واقعی و همچنین امکانات هوشمند سنگ تمام بگذارد.

فناوری (S-Force Front Surround) تنها به کمک دو اسپیکر موجود، صدایی فراگیر را پخش می‌کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 49 اینچ سونی مدل(X8000H49)

X8000H49

این مدل نیز سایز 49 اینچ یکی از تلویزیون های 2019 سونی می باشد، کیفیت تصویر این تلویزیون(4K)است و با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن تصاویر فوق العاده با کیفیتی در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون(4K) سونی (X8000H) دارای صفحه نمایش ال ای دی است و از تکنولوژی (HDR) پشتیبانی می کند.

یکی از برجسته ترین خصوصیت های این تلویزیون نمایشگر تخت و شیک آن است که نمایی بسیار زیبایی دارد و معمولا افراد بروز از این نوع تلویزیون ها استفاده می کنند به دلیل زیبایی خاصی که به دیزاین خانه می دهد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 50 اینچ سونی مدل (W660F50)

معرفی تلویزیون های سونی W660F50

از محصولات خوش ساخت و با کیفیت این برند ژاپنی است که با کیفیت ساخت مثال زدنی و امکانات نوین در جهت ارائه نیازهای کاربران ساخته شده است، تلویزیون ال ای دی سونی سایز 50 اینچ تصویر را با کیفیت Full HD نمایش می‌دهد و این تلویزیون به فناوری (X-Reality Pro) مجهز است.

این تلویزیون 50 اینچ برای محیط های نسبتاً بزرگ مناسب است و امکان تماشای فیلم ها و برنامه‌های تلویزیونی را همراه با جزئیات کامل فراهم می‌سازد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X7000G55)

X7000G65

یکی از این فناوری‌ها، (Dynamic Contrast Enhancer) نام دارد که کنتراست تصویر را بهبود بخشیده و باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند.

شما می‌توانید برای اتصال دستگاه‌های جانبی از روش‌های اتصالی بی سیمی که اشاره شد استفاده نمایید، طراحی و تعبیه فضا برای عبور دادن کابل ها از پایه و پشت تلویزیون 55 اینچ و(4K) سونی و مخفی ماندن کابل ها، باعث جلوه ی خاص این تلویزیون شده است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X7500H55)

معرفی تلویزیون های سونی X7500H55

دارای صفحه نمایش 55 اینچ و کیفیت تصویر (4 UHD)K4 می باشد. و رزولوشن (2160×3840) پیکسل صحنه های کاملا واضح و روشن را ایجاد می کنند و این مقدار پیکسل بالا شبب شفافیت هرچه بیشتر صحنه ها خواهد شد .

با داشتن حاشیه‌ی باریک اطراف نمایشگر کاملا تصفیه شده به نظر می‌آید و از ظاهری کاملا لوکس بهره می‌برد،حاشیه‌های باریک باعث می‌شود تا بیشتر فضا در اختیار نمایشگر باشد و از این طریق کاربران خواهند توانست محتواهایی تقریبا تمام صفحه را دریافت کنند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X8000G55)

X8000G55

از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته صدایی شفاف و فراگیر را ارائه می دهند.

یکی از پرفروش ترین مدل‌های تلویزیون سونی در سال جاری، تلویزیون ال ای دی (KD-55X8000G) بود که با اقبال خوبی از سوی خریداران روبه‌رو گشت.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X8000H55)

معرفی تلویزیون های سونی X8000H55

یکی از اعضای بزرگ خانواده براویا است که سونی آن را برای محیط هایی با مساحت نه چندان بزرگ طراحی کرده است و صفحه نمایش ال ای دی این تلویزیون در کنار کیفیت تصویر(4K) در نهایت تصاویری واقعی و شفاف را نمایش میدهد که دارای سیستم عامل اندروید نیز هست.

فناوری (HDR) امروزه جز یکی از مهم ترین تکنولوژی ها در تلویزیون های جدید سونی به حساب می آید.

مجهز به دو بلندگو از نوع (Bass Reflex) است.توان صوتی هر یک از این بلندگوها 10 وات است و در مجموع از قدرت خروجی صدای 20 وات برخوردار است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X8500G55)

X8500G55

از جمله مدل‌هاست که در نمایشگاه (CES 2019) معرفی سده است، این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار گرفته است تا بهترین کارایی را ارائه دهد، این تلویزیون سونی دارای نمایشگر 55 اینچ می باشد و مدلی مناسب برای قرارگرفتن در سالن بزرگ شما خواهد بود.

این دستگاه می‌تواند کیفیت (Ultra HD – 4K) را با رزولوشن (2160×3840) پیکسل ارائه دهد، اما فاقد قابلیت پخش فایل‌های ویدیویی 3 بعدی است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X9000H55)

X9000H55

از پردازنده های تحت عنوان (x1) در تلویزیون های خود استفاده کرده است.این پردازنده می تواند به طور همزمان دقت (4K) را در کنار (HDR) پردازش کند.

از فناوریهای جدید و قدرتمندی در سال 2020 استفاده میکند.کیفیت تصویر آن(4K)می باشد که وضوح تصاویر را بالا می برد و باعث خلق تصاویری با کیفیت و واضح می شود.

فناوری (HDR) امروزه جز یکی از مهم ترین تکنولوژی ها در تلویزیون های جدید سونی به حساب می آید.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X9500G55)

X9500G55

در لیست محصولات 2019 این کمپانی قرار دارد که با قابلیت‌های پیشرفته‌اش رنگ و لعابی واقعی به تصاویرتان می‌بخشد.

از تکنولوژی (HDR) و فرمت های(HLG، HDR10 و Dolby Digital)پشتیبانی می کند و با استفاده از تکنولوژی (Local Dimming) تصاویر بسیار شگفت انگیزی ارائه می دهد.

جدید ترین پردازشگر اختصاصی سونی(X1 Ultimate)نام دارد که در تلویزیون های 2019 و مدل بالای خود مورد استفاده قرار می دهد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل(X9500H55)

X9500H55

از سری تولیدات بالا رده سونی می‌باشد که در سال 2020 وارد عرصه بازار جهانی کرده است و نمایش تصاویری با 8 میلیون پیکسل زمینه ساز این خواهد بود تا کاربران در دنیای واقعی تصاویر غوطه‌ور شوند و لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه نمایند.

سونی در تلویزیون سری 9500 سنگ تمام گذاشته و زیباترین محصول ممکن را فراهم نموده است و از وجود قابلیت (XTENDED DYNAMIC RANGE) بهره می‌برد حضور این فناوری باعث می‌شود تا کنتراست در سطح بالایی ایجاد شود بدین وسیله شما می‌توانید لذت تمام را از آن ببرید.

ورود به صفحه محصول

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (A8G55)

A8G55

به گونه ای طراحی شده است که نمای شیک و جذاب به خود بگیرد . استفاده از پایه‌ای با طرح های بروز که توسط طراحان باعث شده تا یک محصولی کاملا متفاوت و جدید تولید شود و کاربران به راحتی بتوانند محیط خود را با چنین محصولی شیک و مدرن جلوه دهند.

قابلیت(4K X-Reality™ PRO) سبب می شود تا هر پیکسل به صورت مجزا تجزیه و تحلیل شود و کنتراست و رنگ ها به صورت مستقل ارائه گردد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (A8G65)

A8G65

تلویزیون(A8G) سایز 65 اینچ سونی مجهز به صفحه نمایش (OLED) میباشد.کیفیت تصویر(4K)و تکنولوژی (HDR) که در این تلویزیون به کار رفته است  تصاویری واقعی و کاملا طبیعی را روی صفحه نمایش اولد این تلویزیون به نمایش میگذارد.

سطح کلی این تلویزیون هم مانند دیگر تلویزیون های سونی فوق العاده بوده و از عملکرد و کیفیت صفحه نمایش بالایی برخوردار است .

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (A9G65)

A9G65

جزو محصولات تمام عیار و حرفه‌ای این کمپانی به حساب می‌آید که در کنار طراحی چشم نواز، امکانات بیشماری برای آن در نظر گرفته شده است.

با چنین موتور پردازنده‌ای امکان دیدن تصاویر واقع‌بینانه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. پردازنده‌ی دیگری نیز پشت این پردازنده وجود دارد که (4K X-Reality ™ PRO) نام دارد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X7000G65)

X7000G65

یکی از اعضای بزرگ خانواده براویا است که سونی آن را برای محیط هایی با مساحت بزرگ طراحی کرده است و سرویس یوتیوب در تلویزیون سونی سری (X7000G) موجود می باشد و شما را به دنیای بی نهایت فیلم ها و برنامه های آموزشی جذاب متصل می کند.

علاوه بر فناوری (TRILUMINOS) که به میزان 50 درصد بر روی رنگ‌های در حال پخش تاثیر خواهد گذاشت، تکنولوژی LIVE COLOUR نیز مورد استفاده قرار گرفته است تا تصاویر با رنگ‌های زنده و پویا به نمایش گذاشته شوند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X7500H65)

معرفی تلویزیون های سونی X7500H65

مجهز به پردازشگر تصویر (4K X1)سونی می باشد. این پردازشگر نسبت به پردازشگر(K HDR X14)نیز ضعیف تر است و یک پله پایین تر از آن قرار می گیرد.

تلویزیون سونی از پردازنده های خود تحت عنوان (X1) در تلویزیون سونی (65X7500H)استفاده کرده است.

در اکثر تلویزیون های سونی و تلویزیون(0X7500H)که در سال 2020 وارد بازار شده است دارای قدرت سیستم صوتی 20 وات می باشند که این میزان صدا از دو عدد اسپیکر ارائه می شود.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X8000G65)

دارای سیستم عامل اندروید نسخه 7 می باشد و امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

دنیای رنگ ،وضوح و جزئیات واقعی را در تلویزیون) 4K HDR (سونی مدل (KD-65X8000G) تولید سال 2019 ، با فناوری (Upscaling 4K X-Reality ™ PRO)، نمایشگر (TRILUMINOS) ببینید.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X8000H65)

معرفی تلویزیون های سونی X8000H65

چنانچه از کیفیت تصویر بحثی مطرح شود قطعا سونی اولین اسم و برندی است که از آن به عنوان بهترین ارائه دهنده کیفیت تصویر نام برده خواهد شد.

از کیفیت تصویر( 4K )پشتیبانی می کند کیفیت تصویر فورکادر هر فرم چیزی در حدود 8.2میلیون پیکسل دارد.

این تلویزیون سونی از فناوری صوتی قدرتمند دالبی اتموس بهره گرفته است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X8500G65)

معرفی تلویزیون های سونی X8500G65

این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار گرفته است تا بهترین کارایی را ارائه دهد، دارای نمایشگر 75 اینچ می باشد و مدلی مناسب برای قرارگرفتن در سالن بزرگ شما خواهد بود.

جزو تلویزیون های 2019 سونی می باشد. این تلویزیون از فناوری( K X-Reality Pro4 )برخوردار است.

به طور کلی کیفیت صدای تلویزیون 65 اینچ سونی( X8500G )با توجه به بلندگوهای آکوستیک خود خوب است و در کنار کیفیت تصویر (4K)تجربه لذت بخشی را برای شما فراهم می کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X9000H65)

X9000H65

 

با به کاربردن سیستم عامل ها در ساخت تلویزیون ها این محصولات جذاب به محبوب ترین وسایل هوشمندخانگی تبدیل شدند.

این تلویزیون نیز از دستیار صوتی الکسا شرکت آمازون و AII PLAY) و HOMEKIT (شرکت اپل نیز پشتیبانی می کند.

یکی از فناوری های به کار رفته شده در این مدل اسمارت سونی، فناوری (X-motion clarity) می باشد که حرکت روان تصاویر را موجب می شود.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X9500G65)

معرفی تلویزیون های سونی X9500G65

یکی از بهترین محصولات 2019 این کمپانی است که تماشای فیلم و اجرای بازی در آن به خوبی انجام می‌شود،با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته پردازش تصویر سونی تصاویر فوق العاده ای تولید می کند و جزو بهترین تلویزیون های ال ای دی بازار محسوب می شود.

درست است که کیفیت تصویر این تلویزیون به پای تلویزیون های (OLED) نمی رسد اما در میان تلویزیون های (LED) جزو بهترین ها می باشد.

بدون هیچ مقدمه‌ای می‌توان به باریکی محصول و همچنین ظرافتی که در ساخت آن به کار برده شده پی برد،این ظرفیت کاری‌هایی که در ساخت بدنه‌ی این تلویزیون به کار برده شده باعث می‌شود تا کاربران موقع استفاده از قابلیت اتصال به دیوار کمترین فاصله را تجربه کنند و تلویزیون را در حالت شناور ببینند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل (X9500H65)

X9500H65

از پنل( LED FULL ARRAY )با سایز 65 اینچ در تلویزیون سونی ایکس 9500 کمک گرفته است،سیستم صوتی بکاررفته در این مدل از نوع آلوستیک است.

شرکت سونی این مدل را به جدیدترین پردازشگر تصویر خود یعنی( X1ultimate) مجهز نموده است. این پردازشگر در تلویزیون های (8K )نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت بالایی برخوردار است.

دارای سیستم عامل اندروید می باشد این سیستم عامل با بیش از 3میلیارد مشترک بیشترین سطح مصرف را به خود اختصاص داده است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 75 اینج سونی مدل(X9500G75)

معرفی تلویزیون های سونی X9500G75

تلویزیون 75 اینچی سونی حصول سال 2019 و یکی از شیک و با کیفیت ترین محصولات این کمپانی می باشد.

از نمایشگر 75 اینچ( 4K )بالغ بر 8 میلیون پیکسل را دارا می‌باشد و با نمایش ریزترین جزئیات، پنجره‌ای بزرگ به روی طبیعت و واقعیت را به رویتان می‌گشاید.

در این تلویزیون هوشمند مشکل عقب ماندن و ناهماهنگی صدا و تصویر به کمک فناوری صوتی (Sound-from-Picture Reality) سونی کاملا حل شده است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل(X8000H75)

X8000H75

تلویزیون 75 اینچی سونی است که  یکی از تلویزیون های جدید با اندازه صفحه نمایش 75 اینچ و جزو محصولات 2020 سونی میباشد که به تازگی معرفی شده است.

تلویزیون 75 اینچی سونی مجهز به پردازشگر تصویر( X1 4K HDR )میباشد.

از فناوری(K X-Reality Pro4 )رزولوشن تصاویر را افزایش داده و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد به گونه ای که که تفاوت را به راحتی احساس کنید.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل(X8500G75)

X8500G75

از جمله مدل‌هاست که در نمایشگاه( CES 2019 )معرفی سده است و پردازشگر تصویر(Processor X1™ ) بر روی این تلویزیون صحنه‌های با کیفیت(K HDR4) را به صورت عالی ایجاد می‌کند و یک تراشه‌ی قدرتمند بر روی این تلویزیون سونی کمک خواهد کرد تا صحنه‌هایی فوق‌العاده واقعی را مشاهده نمایید.

صدایی که از این تلویزیون سونی پخش می‌شود به واسطه‌ی قابلیت‌های عالی است که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل(X9000H75)

معرفی تلویزیون های سونی X9000H75

این تلویزیون پیشرفته و نسل جدید هم از امکانات مدرن هم از طراحی خاص و مینیما لیستی بهره می برد وبا وجود داشتن کیفیت( 4K )توانایی این را دارد تا صفحه هایی با جزئیات ریز و دقیق و با پیکسل های واضح و سطح بالایی از کیفیت به معرض دید کاربران بگذارد.

این محصول دارای (BACK LIGHT) با فناوری (FULL ARRAY) می باشد این صفحه نمایش بیش از هشت میلیون پیکسل ساخته شده است.

صفحه نمایش این تلویزیون75اینچ است.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 77 اینچ سونی مدل(A9G77)

A9G77

یکی از محصولات(OLED) این کمپانی است که در سال 2019 با قابلیت‌های یک پرچمدار معرفی شد وسایز 77 اینچ بزرگترین صفحه نمایش این سری است که تصاویر را با کیفیت فوقالعاده تصویر( 4K )به نمایش می‌گذارد.

می‌توان از توانایی های این تلویزیون به نقشه رنگ دقیق، پردازش پایگاه داده دوگانه، نقشه برداری سوپر بیت( HDR )و فناوری‌های( Object-based Super Resolution )و( Object-based HDR remaster )اشاره کرد.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 85 اینج سونی مدل (X9500G85)

معرفی تلویزیون های سونی X9500G85

این تلویزیون 85 اینچ با تراکم پیکسلی 2160 در 3840 پیکسل باعث می‌شود تا تصاویر با کیفیت واقعی به صورت فرم به فرم و با تمام جزئیات یک فیلم را به نمایش می گذارد.

از فناوری( X-tended Dynamic Range™ PRO )در این مدل استفاده کرده و با کمک آن کنتراست این تلویزیون را به شش برابر کنتراست تلویزیون‌های معمولی ارتقاء می‌دهد.

(Chromecast)به راحتی می‌توانید با انواع دستگاه‌های اندرویدی و آیفون متصل شوید و دیدن محتویات را همراه با جزئیات و لذت بیشتری انجام دهید.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 85 اینچ سونی (X8000H85)

X8000H85

این مدل دارای اندروید نسخه 9 است و امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار میدهد.است و امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار میدهد.

گر تلویزیون سونی شما به کنسولهای بازی متصل است، نیازی نیست تا از طریق ریموت کنترل تلویزیون را بر روی حالت بازی قرار دهید.

کیفیت تصویر فورکی جزییات بیشتری از تصویر نمایش داده می شود و وضوح تصاویر افزایش پیدا میکند و میتوانید از دیدن تصاویر کاملا واقعی، واضح و باکنتراست بالا لذت ببرید.

ورود به صفحه محصول

معرفی تلویزیون 85 اینچ سونی مدل (X8500G85)

X8500G85

از جمله مدل‌هاست که در نمایشگاه( CES 2019 )معرفی شده است، دارای نمایشگر 85 اینچ می باشد و مدلی مناسب برای قرارگرفتن در سالن بزرگ شما خواهد بود. پردازشگر تصویر(Processor X1™  )بر روی این تلویزیون صحنه‌های با کیفیت(K HDR4) را به صورت عالی ایجاد می‌کند.

دا از این موارد، تکنولوژی رنگ‌های زنده در درخشان تر نشان دادن رنگ‌های موجود در هر صحنه نقش اساسی دارد، بنابراین شما هر چیزی که در این تلویزیون مشاهده می کنید بسیار با کیفیت است.

ورود به صفحه محصول

تلویزیون 85 اینچ سونی مدل (x9000H85)

معرفی تلویزیون های سونی x9000H85

این پردازش گر در تلویزیون های میان رده سونی مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به پردازشگر های جدید سونی عملکرد ضعیف تری دارد اما کارای کلی آن خوب است.

این تکنولوژی آنچنان صدا را طبیعی و زنده به گوش می رساند که کاربر حس می کند به صورت زنده در کنسرت موسیقی قرار گرفته است.

و دارای فناوری( HDR )است و از فرمت های( HDR10)،( Dolby Vision )و( HLG )پشتیبانی می کند.

این تلویزیون با چند سیستم صوتی در کنار دو اسپیکر موجود بر روی این تلویزیون صدایی با باس قوی و توان قدرتمند را به گوشتان برساند.

ورود به صفحه محصول

blog_cnt
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.