اسپیکر قابل حمل سونی

در دنیای امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی نوین و نیز علاقه روزافزون مردم و مصرف کنندگتن به استفاده از گجت های گوناگون و کوچک و قابل حمل باعث شده است تا دانشمندان و مخترعان رو به تولید و عرضه انواع گوناگونی از این دست ابزار ها کنند که اسپیکر قابل حمل یکی از آنها می باشد .

یکی از این گجت ها که خیلی مورد علاقه مردم قرار گرفته است اسپیکر های قابل حمل است که بسیار مورد توجه قشر جوان قرار گرفته است و دارای انواع مختلفی در بازار است که چه بسا د رهنگام خرید و انتخاب ممکن است دچار سردرگمی شویم.
ما در این مقاله میخواهیم شما را با چند نمونه از این اسپیکرها اشنا کنیم و کاربرد انها را بگوییم.
همه‌ی ما با هر نوع سلیقه‌ای، در طول روز، زمانی را به لذت‌بردن از موسیقی اختصاص می‌دهیم: پشت فرمان و ترافیک‌های تمام‌نشدنی، هنگام کارکردن و نیازداشتن به تمرکز بیشتر و به‌خصوص در جشن‌ها و میهمانی‌ها.
اما برای لذت‌بردن بیشتر از موسیقی به ابزار مناسبی نیاز داریم. یک پلیر خوب و یک اسپیکر باکیفیت، حداقل ابزار لازم برای این‌کار است. تلفن‌های همراه هوشمند، تقریبا نیاز ما به پلیر را مرتفع کرده‌اند؛ اما اسپیکر گوشی‌ها و تبلت‌ها، چندان قدرتمند و باکیفیت نیستند، اینجاست که یک اسپیکر قابل‌حمل می‌تواند مشکل‌ گشا باشد.

اسپیکرهای قابل حمل سونی مدل (SRS-XB01)

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی مدل SRS-XB01
با استفاده از این اسپیکر آهنگ های مورد علاقه و لیست های پخش را از گوشی های هوشمند خود، در هر زمان و هر کجا، با استفاده از ان پخش کنید.
صدای با کیفیت عالی را در هر کجا که هستید چه در حال اسکیت و یا در در زمانی که در پارک سرگرم هستید شنیده و از آن لذت ببرید.باتکنولوژی (EXTRA BASS) به هر ترک آهنگ اثر شدیدتری ببخشید.
این اسپیکر سونی ضد اب هست و سونی با طراحی منحصر به فرد و زیبای ان با صدای بیس فوق العاده که توان شارژ 6 ساعته نسب به هر بار شارژ کامل رو دارد. این محصول دارای باتری قابل شارژ با 6 ساعت شارژدهی مفید می باشد لذا می توانید به طور متوالی و بدون وقفه به پخش موسیقی ادامه دهید.
طراحی شیک و گرد، همراه با یک رادیاتور مخفی برای افزایش فرکانس صدا تجربه جدیدی را برای شما بوجود می آورد.
کوچک و سبک بودن اسپیکر این امکان رابه شما میدهد که هیچ وقت از بلندگوی خود جدا نشوید. تنها لازم است بند را به دستگاه وصل کنید و آن را از دست یا کیف خود آویزان کنید.
بلندگوی بی سیم (XB01) مقاوم در برابر آب با گواهی (IPX5) است، بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که حتی اگر باران می آید، موسیقی – و سرگرمی – هرگز متوقف نمی شود.

مشاهده محصول

اسپیکرهای قابل حمل سونی مدل (SRS XB12)

اسپیکر قابل حمل SRS XB12

اسپیکر سونی مدل (SRS XB12) کوچک‌ترین محصول بین اسپیکرهای وایرلس جدید این شرکت است که به صورت بی سیم و از طریق وایرلس می توان به آن متصل شد.

این اسپیکر بلوتوثی با وجود ابعاد کوچک خود بسیارقدرتمند بوده و از صدای (EXTRA BASS) برای یک باس عمیق برخوردار است که به شما نهایت کیفیت و صدا رو خواهد داد.

با استفاده از این اپیکر جذاب سونی از بیس های قوی در رابطه با اسپیکر بی‌سیم سونی لذت ببرید که شامل یک طراحی ضد آب و ضد خاک، و حداکثر تا ۱۶ ساعت از عمر باتری است. که شما رو برای مدت طولانی از ترس خالی شدن باطری و توقف پخش آهنگ ها مصون می گذارد و شما دیگر ترسی در این رابطه نخواهید داشت.

این اسپیکر با طراحی جدید و توسعه یافته نسبت به مدل مشابه خود یعنی XB10 ،از کیفیت صدای بهتر،طول عمر باتری بیشتر و طراحی کوچک و سبک که معروف به کوچک دوست داشتنی است، بی‌سیم است و برای رفتن با شما در هر جایی ساخته‌شده و همچنین شما میتوانید با بند جدا شدنی ان را اویزان کنید.

ورود به صفحه محصول

اسپیکرهای قابل حمل سونی مدل (SRS XB31)

کاربرد اسپیکر قابل حمل

این مورد از اسپیکرهای بلوتوثی، سونیسه مدل را به خانواده (Extra Bass) اضافه کرده است که شامل (SRS-XB31، SRS-XB41 و SRS-XB21) می‌شوند.

تمامی این اسپیکرها یک حالت (Live Sound) دارند چیزی که سونی آن را تجربه صدای سه‌بعدی با تمرکز بر بیس می‌خواند، ایجاد می‌کند.

ین اسپیکرها با نورهای چندرنگی توسعه پیدا کرده‌اند که با توجه به موسیقی در حال پخش، تغییر می‌کنند. سونی با طراحی بی نظیر خود در این اسپیکر چیزی دارد که دیگر اسپیکرها ندارند و آن چراغ های (LED) این اسپیکرهاست. چراغ های ان در اطراف اسپیکر و داخل آن قرار دارد.

اسپیکر قابل حمل (SRS-XB31) سونی در ابعاد(231x87x81mm)و وزن 890 گرم ،بسیار سبک و ظریف بوده و همین امر این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانیدXB31 را به راحتی با خود به هر کجا که مایل هستید،ببرید.

این بلندگو به گونه ای است که در قسمت های زاویه دار آن ،صدا با فن آوری جدید (DSP) که همان (پردازشگر صدای دیجیتال) است پخش شده و موسیقی به فضاهای بیشتر و گسترده تری منتقل می شودو شما در هر مکان که هستید ، صدایی عمیق و واقعی را میشنوید.

ورود به صفحه محصول

اسپیکرهای قابل حمل سونی مدل (SRS XB41)

اسپیکر سونی مدل (SRS XB41)

محصولات سونی که به کیفیت صدای عالی مشهور هستند و مدل SRS-XB41 نیز از این قضیه مستثنی نیست. میزان باس این اسپیکر زیاد است و باسی عمیقی و شگفت انگیزی دارد.

در واقع بلندگوهای بی سیم محصولات جذابی هستند که وجودشان کاملا مفید و کاربردی خواهد بود، و این مدل جدید را نیز میتوان درگروه اسپیکر های قدرتمند شرکت (Sony) قرار داد چرا که باامکانات و ویژگی‌های عالی و صدای باکیفیت، در مقایسه با نمونه‌های هم سطح خود یکی از بهترین‌های بازار بحساب می‌آید.

شما میتوانید با حالت (LIVE SOUND) موسیقی خود را به روشی کاملا جدید بشنوید و مهمانی خود را با تجربه صدای منحصر به فرد سه بعدی مهیج تر کنید.

این مدل اسپیکر سونی در ابعاد(291x104x105mm) و وزن 1500 گرم ،بسیار سبک و ظریف بوده و همین امر این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید(XB41) را به راحتی با خود به هر کجا که مایل هستید،ببرید.

عمر باتری این اسپیکر نیز بسیار چشمگیر است اما اگر چراغ های بلوتوث روشن باشد، می تواند باتری را کاهش دهد.

ورود به صفحه محصول

اسپیکرهای قابل حمل سونی مدل (SRS-XB21)

اسپیکر بلوتوثی سونی (SRS-XB21)

با استفاده از قابلیت (Party Chain) می‌توانید تا ۱۰۰ عدد اسپیکر را به یکدیگر متصل کنید و به راحتی از موسیقی یکسان در فضاها و مکان‌های مختلف لذت ببرید.

شما با نرم افزار اختصاصی (Sony Music Center) میتوانید به راحتی کنترل اسپیکرتان را در دست بگیرید.
به این صورت که لیست پخش موردعلاقه خود را انتخاب میکنید ، موسیقی بعدی را به حالت (Cue) در می آورید و حتی میتوانید الگوهای رقص نور و حالت‌های صدا را هم تغییر دهید.

بلندگوی خود را به ساحل، جنگل، کویر، و یا هر کجا که دوست دارید ببرید و به لطف طراحی پارچه ای با کیفیت بالا که به طور انحصاری در ژاپن ساخته شده است، مشکلی در شستن آن نخواهید داشت.

باتری این اسپیکر حداکثرتا ۱۲ ساعت به شما شارژ میدهد و به معنای آن است که (SRS-XB21) می تواند گزینه خوبی برای برگزاری جشن های ما باشد .

قابلیت(Party Booster) به شما این امکان را میدهد در هنگام پخش موسیقی، به راحتی صدای تولید شده از اسپیکر را تقویت کنید.

از دیگر قابلیت های این اسپیکر ایجاد صدای های مختلف میباشد که شما می توانید با ضربه زدن به قسمت های مختلف اسپیکر صدایی جدید خلق کنید.

ورود به صفحه محصول

blog_cnt
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.