ضبط کننده صدا سونی

ضبط کننده صدا چیست و ایا ارزش خرید دارد؟

در این مقاله میخواهیم به شما چند نمونه از ضبط کننده صدا را معرفی و در مورد انها توضیح دهیم که چه هستند و ارزش خرید دارند، و از همه مهم تر در مورد کارایی انها توضیح خواهیم داد.

رکوردر صدا یا (Voice Recorder) بیشتر توسط خبرنگاران و نویسندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این ترتیب شما بدون از دست دادن مکالمات صورت گرفته، به راحتی می‌توانید یک خبر کامل و جامع بنویسید یا قبل از به دست گرفتن قلم، داستان خود را ضبط کنید و سپس آن را بر روی کاغذ بیاورید.

اما با توجه به تنوع دستگاه‌هایی که در بازار موجود هستند، بهتر است قبل از خرید دستگاه رکوردر صدا مشخص کنید که کدامیک از ویژگی‌ها آن برای شما مهمتر بوده و نیازتان را رفع می‌کند.

حافظه داخلی یک رکوردر صدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون دست شما را برای ضبط کردن صدا باز می‌گذارد و دیگر نگران پر شدن حافظه و از دست دادن بخش از گفتگوها نخواهید بود. در حال حاضر دستگاه‌های موجود در بازار دارای حجم حافظه متنوعی هستند و شما می‌توانید بر اساس نیاز، میزان کارکرد و بودجه خود رکوردر مناسب را انتخاب کنید.

معرفی ضبط کننده صدا سونی مدل (ICD-PX470)

ضبط کننده صدا

این مدل ضبط‌‌کننده‌ی صدای سونی (Sony) است. این مدل، فایل‌های صوتی را با فرمت‌های (MP3) یا (L-PCM) ذخیره می‌کند؛ همچنین این ضبط‌کننده فایل‌های موسیقی را با فرمت‌های (MP3 – WMA – AAC -LC – L-PCM) پخش می‌کند.

این مدل، با بهره‌مندی از 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قادر است حداکثر 5000 فایل صوتی ذخیره کند. میزان صدای قابل ضبط، به کیفیت انتخاب‌شده بستگی دارد. برای انتقال فایل‌ها به کامپیوتر، این ضبط کننده، مجهز به یک پورت (USB) است.

برای اتصال انواع هدفون به این ضبط کننده، در قسمت بالای بدنه، یک عدد جک 3.5میلی‌‎متری تعبیه شده است. برای اینکه فایل‌های ضبط شده، از کیفیت بالاتری بهره‌مند باشند، شما می‌توانید، میکروفونی را جداگانه تهیه کرده و آن را از طریق جک مخصوص، به این ضبط‌کننده متصل کنید.

گفتنی است که منبع تغذیه‌ی این دستگاه، 2 عدد باتری نیم‌قلمی (AAA) است. با این باتری‌ها می‌توانید از 55 تا 62 ساعت، بنا به فرمت و سرعت ضبط صدا، از دستگاه بهره‌مند شوید.

بدنه‌ی این محصول ابعاد جمع‌وجوری دارد و رنگ آن مشکی است، دستگاه پرکاربردی است که امکانات مناسبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی ضبط کننده صدا سونی مدل (ICD-TX650)

یک محصول کاملا پیشرفته و حرفه‌ای است که از طراحی بسیار زیبایی هم بهره می‌برد، حافظه‌ی داخلی بالا، وزن سبک و ابعاد کوچک و همچنین کیفیت ضبط بسیار بالا، از مشخصات اصلی این محصول هستند.

این مدل ضبط کننده ی خبرنگاری  شرکت سونی ابزاریست که تمام جزییات این جلسات را برای شما حفظ می کند.

با ضخامت (7.4mm) و وزن تقریبی(29g)، مجهز به(16GB)حافظه داخلیست که اجازه ضبط 4000 ساعت صدا را به کاربر می دهد.

یک دستگاه ضبط صدای ارزان قیمت با امکانات قابل قبولی است که می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را رفع کند. صفحه نمایش (OLED)، قابلیت (VOR)، ضبط صدای استریو 360 درجه ای، تعیین حالت ضبط و حافظه 16 گیگابایتی، از ویژگی های برجسته این محصول است.

زمانی که (ICD-TX650) خاموش باشد,تنها به یک لمس کوچک نیاز است تا عمل ضبط آغاز شود. از این رو می توانید بلافاصله ضبط را شروع کنید و یک کلمه را هم از دست ندهید، گزینه (تایمر توقف ضبط) این رکوردر به شما اجازه می دهد تا عمل ضبط به صورت خودکار صورت گیرد، در واقع زمان شروع ضبط را از قبل برنامه ریزی و تنظیم کنید.

همچنین این محصول به یک باطری لیتیومی مجهز است که تنها با 3 دقیقه شارژ، می‌تواند به مدت یک ساعت به ضبط صدا بپردازد. لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک کیف نگه‌دارنده و کابل (Micro USB) به کاربر ارائه می‌شود.

هرچند که این ابزار اهمیت خود را بین خبرنگاران ثابت کرده است اما زیبایی و سایز کم ” سونی آی سی دی-تی ایکس 650 موجب شده تا این دستگاه، مورد توجه و علاقه ی مدیران و بیزینس گر ها نیز قرار گیرد.

ورود به صفحه محصول

معرفی ضبط کننده صدا سونی مدل (ICD-TX800)

ضبط کننده صدا

این مدل با طراحی کوچک و سبک و کیفیت ضبط بالا و حذف نویز، این امکان را به شما میدهد که به راحتی در جلسات و کنفرانس ها از آن استفاده کنید ،این ضبط کننده صد ا که به زودی به بازار عرضه میگردد، با بهره از حافظه داخلی 16 گیگاباتی امکان ساخت 199 فایل در هر فولدرو در مجموع 5000 فایل در حافظه داخلی دستگاه را برای شما فراهم میکند.

این کالا حدود(38.0×38.0x13.7) میلیمتر و وزن آن حدود  22 گرم میباشد، گیره نگهدارنده ای که در پشت این دستگاه قرار دارد به شما این امکان را میدهد که در هنگام ضبط از آن در جیب لباس و یا لبه کیف خود استفاده کنید.

می توان از طریق تبدیل جک هدفون به (MICO USB) به هدفون متصل کرد، همچنین شما می توانید با نصب برنامه (RECREMOTE) برای آندروید و آیفون با فن آوری (BLUETOOTH) تا 10 متر، کنترل کامل دستگاه از هر نقطه ی اتاق را در دست داشته باشید.

ورود به صفحه محصول

معرفی ضبط کننده صدا سونی مدل (ICD-UX560F)

همیشه با استقال خوب در بازارهمراه بوده است، بی شک سونی قدرتمند ترین شرکت در بازار رکوردرها می باشد که در میان همه کاربران از جمله دانشجویان و اساتید ،خبرنگاران ، شرکت ها و ارگان های دولتی و موسسات خصوصی صدا و سیما و تمام کسانی که به دنبال ضبط صدای حرفه ای و قدرتمند با امکانات بالا می باشند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

رکوردرهای سونی دارای ویژگی های بارزی مانند ضبط خودکار (VOR)، نشانه گذاری پخش (T-MARK)، تکرار پخش (A-B Repeat)، جستجوی سریع (Easy Search) و پوشه بندی اطلاعات می باشند.

کارت حافظه (MICROSDHC) را تا حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی میکند،انتقال فایل ها به رایانه بسیار سریع و راحت انجام می شود.

برای اتصال فوری کافیست فقط قسمت  (USB)سرخود را مستقیماً به پورت (USB) کامپیوتر خود وصل کنید.

صفحه نمایش این مدل نسبت به اکثر مدل ها بزرگتر بوده که این موضوع بازبینی و مدیریت فایل های ضبط شده را برای شما راحتتر میکند.

در ضبط صدای (UX570) فرکانس هایی که بر اثر حساسیت میکروفن از دست رفته اند، با استفاده از تنظیمات خودکار،فرکانس ها بهبود یافته که با وضوح و کیفیت بالایی ذخیره میشوند.

ورود به صفحه محصول

معرفی ضبط کننده صدا سونی مدل (ICD-UX570)

ضبط کننده صدا

بی شک سونی قدرتمند ترین شرکت در بازار رکوردرها می باشد که در میان همه کاربران از جمله دانشجویان و اساتید ،خبرنگاران ، شرکت ها و ارگان های دولتی و موسسات خصوصی صدا و سیما و تمام کسانی که به دنبال ضبط صدای حرفه ای و قدرتمند با امکانات بالا می باشند.

ضبط صدای سونی مدل (UX570) بسیا رسبک و نازک است ،این امر باعث میشود که این ضبط صدا همراه همیشگی شما باشد صفحه نمایش این مدل نسبت به اکثر مدل ها بزرگتر بوده که این موضوع بازبینی و مدیریت فایل های ضبط شده را برای شما راحتتر میکند.

به لطف میکروفن (-S) میتوانید منابع صوتی ضعیف مانند صدای پرندگانی که در فاصله دور هستند را با کیفیت بالا و بطور طبیعی و واضح ضبط کنید.

طراحی باریک، بدنه مقاوم و سبک در کنار شارژدهی بالا شاهکار مهندسان سونی در طراحی رکوردرهای همراه این کمپانی است.

سونی در این سری از محصولات خود میزان قابل توجهی از امکانات امنیتی و شخصی‌سازی از جمله قفل کردن فایل های ضبط شده، تغییر نام فایل‌ها و غیره را نیز قرار داده است.

ورود به صفحه محصول

blog_cnt
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.