پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل MHC-V73D

گارانتی
18 ماه گارانتی رسمی سونی | زرین الکترونیک امید

22,000,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه
موجود نیست
نقد و بررسی اجمالی

مشخصات سیستم صوتی مدلv73D

شرکت سیستم صوتی سونی v73Dدر زمینه های مختلفی فعالیت دارد و از جمله انها بخش تولید لوازم و سیستم های صوتی خانگی است.این شرکت در سال های قبل نیز مدل های مختلفی از این دستگاه ها را تولید و عرضه کرده است و هم اکنون نیز به دلیل کیفیت ساخت بالا و کارایی مناسب از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.سیستم صوتی سونی V73D از سری محصولات جذاب و پیشرفته‌ی سونی می‌باشد که همراه با آن می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را با کیفیت بالا دریافت نمایید و لذت تمام را از شنیدن آن ببرید.

سیستم صوتی سونیv73D از بهترین گزینه ها برای مهمانی ها، جشن های تولد و حتی مراسم های عقد و … هستند. این نوع از سیستم صوتی ها تحولی در دنیای موسیقی بوده و بلندگوهای عظیم الجثه با صدای خش دار و ناخوشایند را از رده خارج نموده اند. از شیک ها برای تقویت صدای تلویزیون، گوشی تلفن و وسایل صوتی نیز می توانید استفاده کنید.سیستم صوتی سونی صدا را باتوان 1440 وات پخش می کند. به کمک بلندگو، توییتر و میدرنج صدا با کیفیتی بی نظیر پخش می شود. این میزان صدا برای شیک سونی V73 بسیارعالی بوده و تمام توقعات شما از یک دستگاه تقویت و پخش صدا را پاسخگو می باشد. این سیستم صوتی کاربردهای بسیاری دارد. شما می توانید V73 را به گوشی تلفن خود متصل کرده و برای دورهمی ها و مهمانی هایتان موزیک هایی که دوست دارید را پخش کنید.

طراحی سیستم صوتی مدلv73D

این سیستم دارای دو بلندگو در قسمت نیم تنه خود می باشد که به کمک آنها صدا تقویت یافته و با فشار بیشتری به اطراف پخش می شود. به گونه ای که در هر قسمت از مجلس و محیط میهمانی، صدای پر واضحی قابل شنیدن خواهد بود. سونی از این بلندگوها با عنوان High-Efficiency Midrange یاد می کند زیرا با قدرت بالایی که دارند موجب افزایش توان صدا حتی در دورترین نقاط محیط می شوند.

سیستم صوتی سونی V73D با استفاده از چراغهای نوری فضایی کاملا رنگارنگ مخصوص میهمانی ایجاد می کند و با قدرت صوت فوق العاده ای که دارد فضایی جالب و مفرح به مجلس شما می بخشد از کف تا سقف را با رنگهای آبی عمیق،سبز و آبی آسمانی رنگارنگ می کند.

کیفیت ساخت این محصول بالا می‌باشد برای همین هم دوام و عمر طولانی خواهد داشت و همچنین با وجود داشتن دستگیره‌هایی در قسمت پشتی امکان حمل و نقل راحت آن فراهم می‌شود بنابراین براحتی می‌توانید آن را به هر جا و مکانی که خواستید ببرید و لحظات شنیداری کوبنده‌ای را برای خود و دوستانتان مهیا کنید.

برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
درایو نوری

دارد

بلوتوث

دارد

ورودی HDMI

دارد

ورودی USB

دارد

سایر درگاه ها

ورودی میکروفون ، ورودی صوتی آنالوگ

دیگر امکانات

توانایی رقص نور و نورپردازی 360 درجه
حالت زنجیره ی پارتی
دارای افکت DJ با کنترل حرکت دست

گارانتی

18 ماه گارانتی رسمی سونی (زرین الکترونیک امید)

نظرات کاربران
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل MHC-V73D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی