سیستم صوتی سونی

سسیستم های صوتی سونی

سیستم صوتی سونی چند رسانه ای یا مولتی مدیا (Multimedia) و به عبارت دیگر (مالتی مدیا)، محتوایی است که از ترکیب اشکال گوناگون محتوا، نظیر متن، صوت، تصاویر، تصاویر متحرک، ویدئو و محتوای تعاملی استفاده میکند. مفهوم چند رسانه ای با رسانه که میتواند یک متن نمایش داده شده در رایانه های ابتدایی یا اشکال سنتی چاپ شده یا مواد ساخته شده با دست باشد، متمایز است.

چند رسانه ای قادر است ضبط، پخش یا نمایش داده شود، با دستگاه های پردازش محتوای اطلاعات همچون دستگاه های کامپیوتری و الکترونیکی، تعامل داشته یا به آنها دسترسی داشته باشد، همچنین میتواند بخشی از یک اجرای زنده نیز محسوب شود.

معرفی پخش کننده بلوری سونی مدل (BDP-S1500)

سیستم صوتی

این مدل یک پخش کننده بلوری سونی است که بدنه ای یک دست و سیاه رنگ دارد،این دستگاه با استفاده از خروجی (HTMI) صدا و تصویر دیجیتال را با سرعت بسیار بالا انتقال میدهد.

شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت (Full HD) ببینید یا از طریق پورت (USB) فیلم‌های بلوری و (DVD) ببینید و در کنار ان عکس های خور را تماشا کنید و موزیک مورد علاقه تان را گوش کنید.

از امکانات دیگر دستگاه می‌توان به قابلیت پشتیبانی از زیرنویس، نمایش عکس با موسیقی پس‌زمینه، پخش صدای Dolby True HD)، Dolby Digital Plu و (DTS، قفل کودک و مصرف برق پایین دستگاه اشاره کرد که در کنار سایر ویژگی‌ها، این مدل را تبدیل به انتخابی مناسب می‌کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده بی سیم پرتابل سونی مدل GTK-PG10

سیستم بی سیم و جدیدی از شرکت سونی است که قدرت این مدل را با توان خروجی بالا به بازار عرضه کرده است همچنین ضدآب بوده و در صورت نیاز مجهز به جای لیوان و نوشیدنی روی ان است و با تعبیه جای دست در دو طرف ان قابل جابه جا شدن است.

این مدل از پخش کننده شرکت سونی با قابلیت شارژ شدن این امکان را برای شما فراهم میکند که در صورت قطعی برق در محیط بیرون از خانه به راحتی تا13 ساعت از سیستم صوتی استفاده شود. این سیستم با بلوتوث حداکثر به 3 دستگاه وصل می شود و تمام آهنگ های شما را با کیفیت بالا پخش میکند.

طراحی جمع و جور این سیستم صوتی به شما کمک خواهد کرد تا در هر محیطی این محصول را قرار دهید و براحتی به مکان مورد نظر جابجا نمایید.

از امکانات این سیستم علاوه بر صدا و طراحی زیبا اتصال راحت به آن است. سیستم صوتی مناسب باید به پورت و اتصالات مختلفی دسترسی داشته باشد.سیستم صوتی (GTK-PG10) از درگاه (USB) برخوردار است و فرمت های   (AAC,WMA,MP3,WAV) را پشتیبانی می کند.

همچنین از درگاه (USB) از اتصال بی سیم بلوتوث نیز بهره مند لست و توسط این ویژگی می توان هر دستگاه هوشمندی را که به این تکنولوژی مجهز است به این سیستم صوتی حرفه ای متصل کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای خانگی سونی مدل(CMT-SBT20)

سیستم صوتی CMT-SBT20

سونی همیشه مخاطبانش را غافلگیر می‌کند. اما باید بپذیرد که بعضی از این غافل گیری‌ها تکراری است. یکی از مجموعه های خانگی و دوست داشتنی سونی در سال گذشته و برای بازار آسیا معرفی کرد مدل (S40D) بود.

این که اضافه شدن (NFC) و بلوتوث کمی به قیمت آن افزوده است. این پخش کننده دوست داشتنی قادر است از طریق (CD – DVD) به شکلی سنتی اقدام به پخش فیلم، موسیقی و عکس نماید، یا می‌توانید به وسیله درگاه (USB) که به زیبایی در جلو بدنه قرار گرفته است نسبت به پخش محتوای مشابه اقدام کنید.

سونی به عنوان یکی از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند که تاکید زیادی بر روی استفاده از (NFC) دارد اینجا نیز تراشه خود را به همراه آداپتور داخلی بلوتوث به کار گرفته است تا عملکرد ساده تری برای پخش صدا از طریق گوشی موبایل و تبلت داشته باشیم.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای خانگی سونی (CMT-SBT40D)

دوست داشتنی سونی در سال گذشته و برای بازار آسیا معرفی کرد مدل (S40D) بود، این مدل امسال نیز تکرار شده است و می‌توان گفت هیچ تفاوتی با گذشته ندارد، با این حال همیشه سونی به دنبال تغییر در محصولاتش می باشد حال چه کم چه زیاد با این حال بعضی مواقع محصولاتی که تولید می کند نیازی به تغییر خاصی ندارد.

این شرکت همیشه سعی کرده محصولاتش را باب میل مشتری تولید کند و وجود درایور نوری درون این محصول هم از اهمیت قابل توجه برخوردار است با این حال اضافه شده (NFC) و بلوتوث مقداری این پخش کننده را پیشرفته تر ساخته است .

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل (HCD-GT3D)

HCD-GT3D

سونی همیشه به دنبال ایجاد تغییر می باشد گاها زیاد گاها کم حال نوبت به محصول دیگر سونی یعنیپخش کننده چند رسانه ای سونی (HCD-GT3D) یک  سیستم پخش کننده ی چندرسانه‌ای بسیار پیشرفته محسوب می‌شود. این محصول شامل یک ساندبار و یک اسپیکر پرقدرت است.

رنگ چراغ تعبیه‌شده در زیر اسپیکر تغییر می‌کند. این ویژگی، باعث میشود که به‌خصوص در مهمانی‌ها، شور و هیجان بالایی به وجود آمده و حضار شگفت‌زده شوند.

همچنین این مدل توان  خروجی720 وات را دارد که جز ویژگی های خوب ان است.

اسپیکر این محصول به یک توییتر، میدرنج و ساب‌ووفر داخلی مجهز است. قرارگرفتن این قطعات در کنار یکدیگر، باعث می‌شود تا سطوح زیر، حد وسط و بم صدا با یکدیگر هماهنگ باشند و شنوندگان از گوشکردن به یک موسیقی کامل لذت ببرند.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل (MHC-V21D)

سیستم صوتی سونی (MHC-V21D) با قابلیت‌های کارآمد و قدرت صوتی خود که به عنوان گزینه‌ای ایده آل در بازار به فروش می‌رسد و صدای پخش شده از این سیستم بسیار بالا و با کیفیت است که می تواند نیاز مشتریبان خود را به راحتی برطرف سازد.

سیستم نورپردازی از چراغ‌هایی به رنگ آبی تشکیل شده که با صدای موسیقی خاموش و روشن خواهد شد که جلوی بسیار جذابی را در زمان پخش آهنگ ها دارد.

همچنین حضور افکت‌های جذاب Flanger) ، WAH ، Isolator و( PAN از دیگر ویژگی‌ها بارز سیستم صوتی (V21) سونی می‌باشد که برای افزایش کارای و آنکه از این محصول نهایت رضایت را داشته باشید چه در مهمانی ها چه در مجالس عادی می تواند شگفتی بیافریند.

ابعاد جمع و جور و وزن بسیار سبک این دستگاه، باعث می‌شود تا افراد به راحتی بتوانند با کمک دستگیره‌هایی مخفی، آن را جابجا کنند البته این مورد هم مهم است که دستگیره های سیستم صوتی سونی به گونه ای قرار گرفته که در حالت عادی زیاد دیده نشود.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل( MHC-V42D)

این دستگاه به بلوتوث مجهز است و به راحتی می توانید از راه دور آهنگ ها یا صدا های که دوست دارید رو بشنوید در سیستم های چند رسانه ای صوتی این یکی از پرکاربرد ترین امکانات موجود می باشد.

برای راحت‌تر شدن اتصال از طریق بلوتوث، دستگاه به فناوری (NFC) هم مجهز شده است که یکی از فناوری های پرکاربرد می باشد.

این مدل به فناوری صدای دالبی هم مجهز است که خروجی صدای مطلوب را تضمین می‌کند بدون نویز و افت صدا با کیفیت و بسیار کاربرپسند . رقص نور یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این دستگاه است که می‌تواند در مهمانی‌ها کاربر زیادی داشته باشد.

البته این دستگاه به پورت‌های (USB) و (HDM)I هم مجهز است که نه تنها به صورت بی سیم بلکه با کمک کابل های که اکثر وسیله های دیگر هم دارند.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل (MHC-V43D)

سیستم صوتی سونی MHC-V43D

این مدل که نسخه ی پیشرفته (V42) می باشد به موسیقی امکان می دهد تا به طور بیشتر و گسترده تر پخش شود و مهمانان را با صدای عالی در هر کجا که باشند خوش حال می کند.

این سیستم صوتی قدرت صدای بالایی دارد و از فناوری‌های پیشرفته‌ای برای برآورده سازی نیازهای شما پشتیبانی می‌کند. مجموعه از سیستم صوتی های (High-Power) با ارتقای قدرت و بهبود کیفیت صدا به وسیله د( Mid-Range)، دو عدد (Tweeter) و یک ساب ووفر می تواند منطقه وسیع تری را با صدای قدرتمند خود پوشش دهد.

این سیستم صوتی پخش کننده بسیار شیک بوده ودارای 6 بلندگو است که صدا را به واضحی پخش می کند و توان فوق العاده ی دارد که ریز ترین صدا و بزرگترین صدا را با متناسب ترین شیوه پخش می کند.

سیستم صوتی (V43)سونی از این بلندگوها با عنوان (High-Efficiency Midrange) یاد می کند زیرا با قدرت بالایی که دارند موجب افزایش توان صدا حتی در دورترین نقاط محیط می شوند.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل(MHC-V72D)

سونی به اعتماد کاربران به خود بسنده کرده است و اسمی از میزان توان این محصول به میان نیاورده است. البته شدت صوتی بالای این سیستم صوتی قابل حمل (Sony) به حدی می‌باشد که لرزش را در محدوده‌ی پخش صدا ایجاد خواهد کرد. پخش صدا در این محصول به صورت 360 درجه این امکان را فراهم می‌کند که در هر نقطه‌ای از محیط صدایی واضح و کامل را بشنوید.

این سیستم با توان بی نظیر 1440 وات ، صدایی فراتر از آنچه انتظار دارید ، در اختیار شما قرار می دهد و قادر به پخش فرمت های صوتی و حتی تصویری همچون MP3)، MPEG4 و(Xvid از طریق (USB) و یا دیسک می باشد.

این مدل سونی دارای رنگ بدنه مشکی است و چراغ(LED) تعبیه شده درآن ، قابلیت تغییر رنگ دارد. سیستم صوتی(V72D)سونی دارای دستگیره برای حمل نقل آسان می باشد و با توجه به ابعاد مناسب آن برای جابجایی آن مشکلی نخواهید داشت.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چندرسانه ای سونی مدل(MHC-V73D)

MHC-V73D

شرکت سیستم صوتی سونی (V73D)در زمینه های مختلفی فعالیت دارد و از جمله انها بخش تولید لوازم و سیستم های صوتی خانگی است.این شرکت در سال های قبل نیز مدل های مختلفی از این دستگاه ها را تولید و عرضه کرده است و هم اکنون نیز به دلیل کیفیت ساخت بالا و کارایی مناسب از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

این مدل شرکت سونی از بهترین گزینه ها برای مهمانی ها، جشن های تولد و حتی مراسم های عقد و … هستند، این نوع از سیستم صوتی ها تحولی در دنیای موسیقی بوده و بلندگوهای عظیم الجثه با صدای خش دار و ناخوشایند را از رده خارج نموده اند.

این سیستم صوتی سونی صدا را باتوان 1440 وات پخش می کند. به کمک بلندگو، توییتر و میدرنج صدا با کیفیتی بی نظیر پخش می شود. این میزان صدا برای شیک سونی (V73) بسیارعالی بوده و تمام توقعات شما از یک دستگاه تقویت و پخش صدا را پاسخگو می باشد.

کیفیت ساخت این محصول بالا می‌باشد برای همین هم دوام و عمر طولانی خواهد داشت و همچنین با وجود داشتن دستگیره‌هایی در قسمت پشتی امکان حمل و نقل راحت آن فراهم می‌شود بنابراین براحتی می‌توانید آن را به هر جا و مکانی که خواستید ببرید و لحظات شنیداری کوبنده‌ای را برای خود و دوستانتان مهیا کنید.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل(MHC-V82D)

سیستم صوتی سونی

این مدل که سیستم چند رسانه ای صوتی تمام عیار خانگی است که در عین حال حرفه ای هم ظاهر شده، این دستگاه به بلوتوث مجهز است و از فرمت‌های صوتی متنوعی پشتبانی می‌کند و برای راحت‌تر شدن اتصال از طریق بلوتوث، دستگاه به فناوری (NFC) هم مجهز شده است همچنین به (USB) و(HTMI)هم مجهز است.

به فناوری صدای دالبی مجهز است که خروجی صدای مطلوب را تضمین می‌کند، رقص نور یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این دستگاه است که می‌تواند در مهمانی‌ها کاربر زیادی داشته باشد.

این مدل با دسته و چرخ طراحی شده تا جا به جا کردن آن در خانه بسیار ساده باشد و کاربر برای حمل آن به نیروی بدنی زیادی احتیاج نداشته باشد، در پایان این که این مدل به یک ووفر 30 سانتی‌متری، چهار توییتر و چهار بلندگوی رنج وسط مجهز است.

تعداد تویترها نیز در داخل این سیستم صوتی به 4 عدد می‌رسد که هر کدام در اندازه‌ی 5 سانتی متر ساخته شده‌اند.

درایوهای میدرنج نیز همراه با تویتر و ساب‌ووفر به هماهنگ کردن صدای کمک می‌کنند و شامل دو درایور 10 سانتی متری و 2 درایور 12 سانتی متری می‌باشد. در داخل جعبه این سیستم صوتی یک ریموت کنترل ، یک آنتن رادیویی (FM)به همراه دفترچه راهنما گنجانده شده است.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل (MHC-V83D)

این محصول 2020 کمپانی سونی برای ایجاد شور و هیجان واقعی در مراسمات و مهمانی‌های شما ساخته شده است. امروزه تنوع سیستم‌های صوتی در بازار به حدی زیاد شده است که خریداران به معنای واقعی سردرگم می‌شوند و انتخاب یک سیستم صوتی مناسب واقعا مشکل خواهد بود.

از تولیدات پیشرفته و عالی این محصول می‌باشد که با پنل ضد آب مجهز شده است که این باعث می‌شود تا نگران ریختن آب بر روی سیستم صوتی نباشید. این محصول دکمه‌ای به نام Party Lock دارد که با فشار دادن آن، سایر دکمه‌ها به مدت 30 ثانیه غیرفعال می‌شوند و شما براحتی می‌توانید سیستم صوتی را تمیز نمایید.

زمانی که صدا فشرده سازی خواهد شد، بخشی از فرکانس‌های بالا از دست خواهند رفت. در این حالت موتور پردازنده‌ی دیجیتال تقویت کننده‌ی صدا وارد عمل خواهد شد تا این فرکانس‌ها را مجدداً احیا کند و صدایی غنی را تولید نماید.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل(MHC-V90DW)

سیستم صوتی سونی

پخش کننده چند رسانه ای (MHC-V90)یک سیستم صوتی تمام عیار خانگی است که سونی به شکلی حرفه ای آن را برای مشتریان خود تولید کرده است . این دستگاه به (Wifi) و بلوتوث مجهز است و از فرمت‌های صوتی متنوعی پشتبانی می‌کند. برای راحت‌تر شدن اتصال از طریق بلوتوث، دستگاه به فناوری (NFC) نیز مجهز شده است.

یکی از نکات مثبت این مدل کنترل پنل لمسی آن است که کار کردن با آن خصوصا در مهمانی‌ّها را بسیار ساده کرده است. این مدل به سیستم (Chromecast Built in) نیز مجهز است که امکان انتقال فایل‌های صوتی تلفن همراه به دستگاه را فراهم می‌کند.

از آن‌جایی که وزن دستگاه نسبتا زیاد است و ممکن است حمل آن مشکل باشد، طراحان سونی برای حل این مشکل راه حلی در نظر گرفته‌اند. این مدل با دسته و چرخ طراحی شده تا جا به جا کردن آن در خانه بسیار ساده باشد و کاربر برای حمل آن به نیروی بدنی زیادی احتیاج نداشته باشد.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل (X10D)

X10D

این پخش کننده چند رسانه ای صدا یکی از خوش ساخت ترین سیستم های صوتی غول ژاپنی سونی است و از مدلهای حرفه‌ای بازار به حساب می‌آید.

فناوری (LDAC) تکنولوژی جدید شرکت سونی است. این فناوری با بهره مندی از تکنولوژی بلوتوث از صدای با کیفیت بالا به صورت بی سیم و با سه برابر سرعت انتقال داده بهره مند شوید.

قدرت خروجی این سیستم صوتی 1200 وات بوده و بسیار قدرتمند است. به واسطه‌ی قدرت بالای سیستم صوتی (X10D)می‌توانید از آن در مهمان‌ها و جشن‌های خود از آن استفاده نمایید.

هر کدام از اسپیکرهای  صوتی سونی  (X10D) دارای یک ساب‌ووفر و یک توییتر داخلی هستند؛ اندازه‌ی این واحدهای داخلی هر یک به ترتیب برابر با 19.8 سانتی‌متر و 2.4 سانتی‌متر می‌باشند.

این سیستم صوتی قابلیت اتصال به گیتار را دارد. می توانید هنرنمایی خود را در مهمانی ها و جشن های دوستانه و خانوادگی به نمایش بگذارید. اجرای یک کنسرت خصوصی و کوچک در خانه به همراه میکروفون و راه اتصال گیتار به سیستم، امکان پذیر است.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل (X30D)

توان صوتی 1800 وات آن سالن شما را به لرزه در می‌آورد و با صدای با کیفیتی که در اختیار شما قرار خواهد داد این امکان را فراهم می‌کند تا حسی متفاوت را از شنیدن صدای همه جانبه و غنی دریافت کنید.

این برند یکی از برندهایی است که کیفیت محصولاتش مردم زیادی را به سوی خود کشانده است. البته شاید نسبت به محصولات هم رده خود کمی گرانتر باشد. این امر را می توان پای کیفیتی که این محصولات دارند در نظر گرفت.

برای فرمت تصویری نیز حالت های مختلف صدا مانند Drama)، Movie1، Movie2، NEWS و(Game بطور پیش فرض قرار داده شده تا نسبت به محتوای در حال پخش هر کدام را انتخاب نمایید.

افکت های مختلف صدا مثل ISOLATOR)، PAN، WAH، FLANGER و (SAMPLAER به کاربر این امکان را می دهند تا بتواند مانند یک (DJ) عمل کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده چند رسانه ای سونی مدل (X70D)

سیستم صوتی سونی

سیستم صوتی شیک سونی (X70D) این محصول با فناوری(Sound Pressure Horn) برای تقویت باس و افزایش انرژی، از یک کانال تقویت کننده فشار آکوستیک استفاده می‌کند تا نتیجه کار ثمربخش‌ تری را به نسبت تقویت کننده های سنتی شاهد باشیم.

این مدل  را می توان جزو سیستم های صوتی حرفه ای سونی با قدرت و کیفیت بالا عنوان کرد چرا که مجهز به بلندگوهای ووفر، توییتر و مید رنج بوده که امکان پخش صدای استریو را دارد.

سونی با تعبیه چراغ های رنگی در اسپیکرها، نورهای رنگی جذاب و خیره کننده ( از سفید گرفته تا رنگین کمانی از رنگ‌ها ) را با الگوهای مختلف به محیط اجرای جشن و پارتی پمپاژ می‌کند.

این سری از سونی مجهز به فناوری های گوناگونی در زمینه صدا مثل (DSEE)، دالبی دیجیتال و (ClearAudio+ )بوده تا صدای خروجی با کیفیت بالا به گوش شنونده برسد. تکنولوژی S-Force Fron)t (Surround امکان پخش صدای فراگیر مجازی و چند بعدی را ممکن ساخته است.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده سونی مدل (DVP-SR370)

مدل (SR370) یکی از پخش‌کننده‌های کمپانی سونی است که از امکاناتی مناسب و پرکاربرد بهره می‌برد. می‌توان گفت که این پخش‌کننده یکی از کم قیمت‌ترین مدل‌های موجود است. این محصول قادر است علاوه بر (DVD)، دیسک‌های صوتی (CD) را پخش کند.

این دستگاه به خروجی ویدئویی کامپوزیت مجهز است. همچنین برای این مدل، خروجی‌ آنالوگ صدا در نظر گرفته شده. از طریق پورت (USB) که در قسمت جلویی بدنه تعبیه شده است، شما می‌توانید فلش مموری و یا هارد اکسترنال خود را متصل کرده و فایل‌های موجود در آن را پخش کنید.

ورود به صفحه محصول

معرفی پخش کننده سونی مدل (DVP-SR760HP)

سیستم صوتی سونی

یکی از محصولات سری (SR) سونی است که مانند گذشته با بدنه ای سیاه رنگ ساخته شده است، چهارچوبی فلزی در کنار قابی سخت که به شکل خوشایندی با رنگ محبوب سونی تولید شده است تا تبدیل به انتخابی دوست داشتنی برای مصرف کنندگان شود.

درایو نوری این محصول که در بدنه پنهان شده است مزین به نشان سونی است و در سمت مخالف آن شما می‌توانید درگاه (USB) را ببینید.

برای کنترل این پخش کننده نیز سونی تنها به ایجاد چهار دکمه بسنده کرده است و مابقی دستورات به عهده ریموت کنترل است. ریموت کنترل ارائه شده در این مدل همانند دیگر اعضای سری (SR) کارآمد است و در عین حال طراحی ساده‌ای دارد.

نسبت 16:9 تصویر که در تمام تلویزیون‌های امروزی به عنوان استانداردی ناگفته قابل استفاده است در کنار صدای 16 بیتی این پخش کننده (DVD) ساخت سونی را تبدیل به محصولی مطمئن برای همگان می‌کند.

ورود به صفحه محصول

معرفی سیستم صوتی ال جی مدل (CL65)

CL65

شرکت ال جی یکی دیگر از معتبرترین و مشهورترین برندهای موجود در بازار است که سال هاست در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و توانسته رضایت مصرف کنندگان را کسب کند، امروزه برند ال جی بر روی هر محصولی بهترین ضمانت برای تضمین عملکرد آن است.

سیستم صوتی یک دستگاه است که به تلویزیون متصل می شود و صدا را به صورت وسیع و با قدرت بالا پخش می کند، سیستم صوتی ال جی مدل (CL65)یکی از بهترین مدل های نوع بی سیم در بازار است که از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل می شود و دارای دو اسپیکر با توان 950 وات است.

دارای رقص نور عالی، انواع ورودی های مختلف، قابلیت کارائوکه و بسیاری امکانات دیگر می باشد. با خرید سیستم صوتی ال جی (CL65) توان خروجی صدای تلویزیون تان را ارتقاء دهید و از شنیدن صدای باکیفیت برنامه های مورد علاقه تان لذت ببرید.

ورود به صفحه محصول

معرفی سیستم صوتی ال جی مدل (XBOOM CL87)

ال جی همراه بسیار مناسبی در مهمانی های شما است تا لحظات شادی را در جمع خانواده و دوستانتان داشته باشید، این مدل از شرکت ال جی دارای توان خروجی 2350 وات است که از دو باند برای پخش صدا استفاده می کند.

علاوه بر قدرت صدای عالی سیستم صوتی دو باند ال جی مدل (XBOOM CL87) دارای ظاهر بسیار شیکی می باشد که با در نظر گرفتن (LED) های رنگی باعث می شود تا در هنگام پخش آهنگ رقص نور زیبایی داشته باشید.

تکنولوژی کارائوکه که در آن گنجانده شده است باعث می شود تا صدای خواننده بر روی آهنگ حذف شود و از طریق میکروفون با صدای خودتان بر روی آهنگ بخوانید و خوانندگی را تجربه کنید.

از طریق قابلیت (Jukebox) امکان اتصال شما و چند نفر از دوستانتان به سیستم صوتی را فراهم می کند تا لیستی از آهنگ های دلخواه خود را ایجاد و پخش کنید.

ورود به صفحه محصول

معرفی سیستم صوتی سونی مدل (MHC-M40)

یک پخش‌کننده‌ خانگی پیشرفته میباشد که توسط کمپانی سونی ارائه شده است، این محصول یک دستگاه اصلی و دوسونی با طراحی این سیستم صوتی شیک بی نظیر و امکانات فراوانی که به آن داده و دست به کاری بزرگ زده است.

سیستم صوتی شیک سونی (M40D) یک پخش‌کننده‌ی خانگی جدید است . این سیستم صوتی که با ابعاد مناسب وارد بازار شده است ، با قرار گرفتن آن در فضاهای بزرگ  جلوه‌ی مدرنی به دکوراسیون ان محیط میدهد.

دارا بودن ورودی بودن میکروفن  صوتی شیک سونی (M40) این خصوصیت را برای شما فراهم می اورد که صدای شما را با صدای خواننده اصلی موسیقی جایگزین میکند.

از جمله میتوان افکت های DJ) ، Flanger ،WAH ، Isolator و (PAN را نام برد، كارائوكه نه تنها به شكوفايی استعدادجوانان خوش صدای ايرانی در خوانندگی كمک می كند، بلكه ابزاری سرگرم كننده و شاد براي جمع دوستان و خانواده های ايرانی خواهد بود.

ورود به صفحه محصول

معرفی سیستم صوتی سونی مدل (MHC-M80)

سیستم صوتی سونی

مرزه کسی نیست که اهنگ و موسیقی گوش ندهد، تصور کنید همان آهنگ و موسیقی ها در یک سیستم صوتی قدرتمند و پرکیفیت پخش شود. سیستم های صوتی خانگی، از طیف بسیار گسترده‌ای برخوردار شده‌اند.

قدرت بالای این مدل را میتوان با کیفیت صدای آن سنجید، طوری که با بالا بردن ولوم صدای آن، در هر شرایطی و هر مکانی ، می‌توانید حضار را شگفت‌زده کنید.

پخش کننده داخلی این سیستم صوتی به شما امکان می دهد از فیلم های مورد علاقه خود را با صدای قدرتمند لذت ببرید. به سادگی دیسک را وارد کنید و از خروجی (HDMI) برای ارسال سیگنال ویدئویی به تلویزیون یا پروژکتور استفاده کنید.

درگاه میکروفون درنظرگرفته‌شده برای این سیستم صوتی نیز باعث می‌شود بتوانید صدای خود را از این طریق به پخش بگذارید.

مهم نیست چه سن و سالی دارید یا به چه گویشی صحبت می کنید ، تنها كافيست ميكروفون را برداريد و مانند يك ستاره واقعی آهنگ خواننده محبوب خود را در سبکهای مختلف پاپ، سنتی و یا محلی بخوانيد و بدرخشید.

ورود به صفحه محصول

blog_cnt
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.